Jump to content

hugthebed2

Members
  • Content Count

    2247
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    47

Everything posted by hugthebed2

  1. hugthebed2

    Random Image Thread: Animu Edition

    rip above huevo A wild Gyoku appears
  2. Aw man, RIP. My dog is approaching 11 years old soon and if she ends up getting sick another time it might be her last sickness she ever has because it's getting pretty expensive.
  3. hugthebed2

    2018!

    I can never do charts for these because I will often just not watch any shows from a season for no particular reason. Will I watch more than four seasonal shows this year?!? Hopefully, but I've got an entire year to figure that out. I know I've got Monogatari in the next two months, Non Non Biyori Vacation in probably three months, as well as the Psycho Pass movies later on. My figure collection has grown two-fold since last year - I just hope that doesn't keep up.
  4. hugthebed2

    In which we post the randomest shit we find on YouTube.

    You can't watch this video after January 15th rip annotations
  5. I know "cursed" and "toxic" don't have the same connotation but there was a short period a few months ago where people tried to emulate the original "cursed images" by just putting beans in random places but now just any picture or video that is slightly weird is labeled as being cursed. I guess "this is cursed" technically replaced "this is a cringeworthy thing" but the word I remember being spouted all the time before this was definitely toxic.
  6. When did "cursed" overtake "toxic" as the most overused word online?
  7. The thing that bugged me the most though is that people got into their heads that each month needed to have some popular meme. In the past, skeleton images and whatnot were reserved to being posted on Halloween or within a day or two, but instead this year people spammed the crap out of them on October 1st so they weren't even posted when Halloween hit because everything was all gone. After that, we got the horrific "No Nut November" memes which was spammed throughout the entire month and is now doomed to appear every year until the end of time. What was once a semi-niche challenge thing (as can be seen by the Saloon) became a plague that was unavoidable. Yeah sure it was mentioned a bit in 2017 but it didn't get as hugely mentioned as it was in 2018.
  8. ze birthdays

    ZE BIRTHDAYS

  9. I wish this seasonal meme garbage would die tbh. Almost unavoidable too. happy new nichijou tho
  10. hugthebed2

    Random Image Thread: Animu Edition

    zokuowari soon friends
  11. I feel like the Christmas music that plays at retail stores would be more tolerable if it wasn't some recent release from a hip new pop group or sung by children.
  12. hugthebed2

    Doujin/Japanese Indie Games

    my poor orange juice is now a gacha game https://steamcommunity.com/market/search?appid=282800
  13. hugthebed2

    Doujin/Japanese Indie Games

    This is the Daily Sugu Thread thread for your orange_juice games and other things localized from Japan. Mainly here so that those that don't want to hear junk about it can just avoid this thread, rather than to actually have tons of discussion. Today's topic: The lackluster new Voice Pack for 100% Orange Juice. Why no Peat? Why do people care about Poppo? At least Yuki's voice is okay, and Kemono Friends fans can resonate that their favorite game has the voice actors for Fennec and White Rhino now.
  14. hugthebed2

    TIAM: General Gaming edition

    Unless you bought the game in the last year I don't see how so many people can be upset about the free to play thing. Trust replaced prime ages ago, and new players is usually a pretty good thing. The "battle royale" gamemode is actually pretty okay, it reminds me of minigame servers on CS:S. People just got triggered over "Valve making a BATTLE ROYALE???" and then discounting the entire mode in their first match without treating it as just another gamemode like Demolition or Arms Race. Yeah, the source engine IS holding back the mode, but 18 players is actually pretty okay and as long as you're aggressive it isn't "a boring slog" (except for maybe the first few minutes if you're in a remote location). A shame allchat only works if you talk via the console.
  15. pretty sure you need a 2012 account for that
  16. I got a text saying classes were cancelled and I didn't get glee from that. Things have changed. Going to class sucks and all but I had plans that I can't accomplish from home.
  17. So you're going by "TOGE" now nerd? Haha whats up♥♥♥♥♥♥♥♥bag, it's Tanner from Highschool. Remember me? Me and the guys used to give you a hard time in school. Sorry you were just an easy target lol. I can see not much has changed. Remember Sarah the girl you had a crush on? Yeah we're married now. I make over 200k a year and drive a mustang GT. I guess some things never change huh loser? Nice catching up lol. Pathetic..

  18. I guess I should reword saying that turkey tastes okay at best but most other stuff I haven't really developed an opinion of because I've got trouble trying foods. I'd probably love mashed potatoes considering I like other types of potato foods, but I take a look at it and I don't want it anywhere near my mouth. No idea about stuffing.
  19. Man I wish I actually liked turkey or really any thanksgiving food.. It's always made Thanksgiving kinda sucky in terms of food but meeting family is always nice.
×